Fram och tillbaka

Haha hur saker kan utväckla sig :p Igår innan mamma åkte så gick vi ut för att äta på Lottas bara nedanför lägenheten, och som mamma är så hade jag princip jobb på Lottas krog innan vi hade äns betalat middan! Så när jag kommer tillbaka i veckan så ska jag gå in och prata med dom igen och så får jag troligen börja jobba där sen! :D Härligthärligt. Kan nog inte få ett jobb närmare mitt boende. :p
Men idag så ska jag ta bussen tillbaka till Östersund, blev lite föör ensamt här och jag vill hem och träffa vänner och lite sånt. Ring mig gärna för de kommer va en låång och seg bussresa haha! Men jag ska ut och köpa lite tidningar nu snart. Bussen går 16.15 och är framme 21.55 :p Om man bara kunde telepatera sig, vad livet skulle va lättare :p
 
Btw, är de farligt att de blir typ blå blixtrar när jag drar ut kontakten ur förlängningsdosan?!...

Och vart är de bästa stället att börja leta efter usb-sladden till kameran?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0