Katt på språng

Greta är på villovägar, när jag och mamma gick till stan igår så följde Greta med en bra bit på vägen men som tur va så träffade vi Pecka och Britta på vägen och dom hade en hund med sig så Greta blev rädd och stannade (som tur va, vill inte att hon ska bli köttfärs när vi skulle gå på storvägen) Men nu så har hon inte återvänt hem... Hon som alltid vill sova inne på natten. Men hon är katt och dom ska väl ha bra lokalsinne. Hon kanske har hittat nåt roligt att göra.



Idag så ska jag in på stan ensväng, känner att jag behöver lite nya kläder. Och Emelie kommer till stan idag så ikväll blir de partyparty :) En ny party outfit hade vart finfint. :p Så jag hoppas Em vill vara mitt smakråd :p hatar nämligen att gå på stan själv haah så trååkigt!
Ikväll så gör vi stan osäker igen Rebecka Emelie och jag mfl hoppas ja ;p


haha även att de här är den ända bilden jag har på oss tre xD


Kommentarer
Anonym

greta!!<3

2009-07-27 @ 23:14:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0