Puss på dig!

Pratade nyss med emelie i en halv timme och oj va mycke bättre allt känns! Nu ska hon troligen komma upp till Umeå på fredag oxå! :D TJOHO! Och min plan för en ensam vecka i Umeå är klar haha. Tack älskade vän för att du lyssnade och trodde som jag tror haha :D. Vi som har sagt länge att vi måste göra favorit i repris och nu gör vi de! :D Hoppas oxå att nån annan oxå kommer upp och hälsar på när de känns bra. ;)
Näe men nu ska jag gå ner och försöka äta nåt, har inte lyckat så bra med de dom senaste 2 dagarna.



Kommentarer
Emelie

PUSS GUMMAN! ÄLSKAR DIG!

På fredag kommer jag. Då får vi hoppas på sol, och då är det röda prickar som gäller! YES :D

2009-07-03 @ 23:07:39
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Em

Hahaha, även att vi publicerade inläggen om varann nästan exakt samtidigt x)

2009-07-03 @ 23:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0