Söndagar.. vad är dom bra för?!

Idag så åker alla mina pojkar till Boden, eller ja alla men mina närmsta alla fall :P Känns lite tråkigt men jag hoppas verkligen att dom har roligt. :)
Fy fan vilken seg dag.. klev upp tidigt för att jag skulle dansa på österäng idag men kännde mig inte så sugen när jag såg att de regnade och va typ storm, men jag och Alex åkte dit för att kika lalla fall om de va mycke folk så är de juh kul i alla väder. Men när vi kom dit så va de kanske...20 pers där eller nåt så njaa vi tyckte inte att de va värt de. Va fan ska man hitta på en söndag med regn?
Igår kväll så va jag hos Rebecka vi tänkte gå ut på stråket meeen en liten buss insident stoppade oss och vi va ändå inte speciellt pepp efter att ha hört att de va bara kallt och blött och gamlingar på stråket så vi sket i de. :p
Jag har ändrat mig och jag tror att jag ska flytta tillbaka till Östersund, Umeå känns inte riktigt staden för mig. Speciellt när jag inte känner nån där :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0