inte så illa ändå

Jag och mamma va så sjukt rastlösa vid 4 så vi bestämde oss får att ta en promenad till stan och gå och kika på stråket en sväng, bara för att komma ut lite och få luft. Kan juh inte sitta hemma hela dagen och se på tv då får jag spunk haha. Tog bara en timme att gå dit och ändå så gick vi inte fort, mys va de i allafall och de slutade med att vi åt på Kajplats 1 helt ok mat men nästa gång blir de nog nudlar med kycklingspett ur den lilla boden vid lekplatsen. :p Kan de SNÄLLA bli fint väder med sol och värme?! Usch vad tråkigt och deppig man blir av detta väder! :O men kollade på yr.no nyss och de såg ut som att de skulle bli trevligare väder fram över vilket jag tackar för, eller de skulle regna på morgon/dan men på kvällarna skulle de bli sol. :)
Imorgon så kanske Emelie kommer till stan (hoppas!) Då blir de stråket och mys, Em jag funderar på att kanske komma och hälsa på dig i Rätan nåt i veckan kanske tar med mig Rebecka om hon vill de. De hade väl vart trevligt innan du åker . :) 

Åh Lilla Linus då han är väl för go! Skickade hejdå sms idag till han för han är juh en av alla som ska till Boden idag, och han skrev så gulligt och snällt tillbaka så jag blev tårögd! kommer sakna dig vännen min! <3 En av mina bästa vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0