Härliga dagar

Oj nu va de länge sen jag skrev, sorry. :p Men eftersom jag inte har min egna dator här så blir de inte att jag är vid nån data så mycke :p.
Gud vad roligt jag har haft de senaste dagarna! I fredags så hade vi fest hemma hos mig och sen drog vi tillo Marité, näe Marité är överskattat, jag hade as kul men njaa jag gillade larrys mer! :D  Och sen igår så blev det picknick vid minnesgärdet och sen biljard på jack rabbit :) Härlig musik dom hade där haha. Va så härligt att bara hänga med brudarna och köra runt i stan och kika. :) På tisdag så åker jag upp till Umeå igen, men lugn bara lugn jag kommer tillbaka på torsdag igen. ;p Må juh va hemma när de är stråket och yran!! :D Längtar sjuukt mycke! Partypartyparty!







Tack för en underbar kväll flickor!

I miss you but I know that we need this. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0