upp och ner ner och upp

Rolig kväll igår! Kändes skönt att umgås med Sissi och Carro igen, va läänge sen sist :p Men hade lika roligt som vanligt! :) Vi va först på förfest hos nån som hette Kenny och sen drog vi alla till Marité.
Imorgon bitti tidigt som fan tar jag och Emelie bussen till Umeå :) Kommer fram vid två på dan så vi lär ta en tupplur sen ut och uppleva Umeå by night haha :p Tack stumpan för att du ville följa med! :D
Ska faktiskt bli skönt att komma till lägenheten, här har jag juh varken min egna säng eller dator och så finns de som  inte så mycke att göra. Mer än att va min mina älskade vänner såklart. :D
Jag funderar över att åka till Australien vid jul till pappa, och kanske stanna där en månad eller så. Får se hur de blir med den saken men de skulle vara riktigt roligt :D Tycker juh ändå inte om vintern speciellt mycke så då kan jag lika gärna va på varmare och soligare bräddgrader! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0