En dag kvar!

Jag kan verkligen inte fatta att jag tar studenten imorgon!:O Jag vill för de kommer bli as kul, men jag vill inte för jag vill inte lämna alla nu när vi börjar komma närmare varandra..
Igår så va de fest igen, började hos emelie och sen när det började närma sig halv elva så åkte vi till körfältet till en som går media i B klassen. Där va de riktigt roligt bara massa media folk :). Men efter de så drog vi till marité vilket va sjukt ovärt de tycker jag. Först kö i typ en och en halv timme. Va så sjukt med folk i kön så jag kunde stå där lyfta upp båda bena utan att glida ner på marken. Men som tur va kom de en trevlig vakt som stod där vid oss för de va nån jävla blond brud bakom mig och andersson som hela tiden med flit klev mig på fötterna med sina klackar och sen puttade hon och knuffade. Less jag blev nära att hon åkte på en snyting! Men de va inte bara jag som störde mig på na utan två killar bakom mig sa till na " tror du att du kommer nån vart med att puttas med din feta röv eller" så där fick hon! Blir så le sånna brudar! Men väl inne så va de så mycke folk så vi pallade inte utan vi alla drog på kebab city och käkade. :) Sen va Martin så underbart snäll och skjusade hem mig och Paul.

Näe men nu må jag göra mig klar, är snart tårtkalas på mediahuset för alla media studenter! :D Martin skulle hämta mig 13,5 minuter efter ett haha XD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0