För jag har tagigt studenten!!

Nu har jag tagigt studenten! Fy fan vilken underbar dag det va, heela dagen lång! Men att åka flak va fan de roligaste jag har gjort! Jag vill åka igen. :P Kvällen va kul träffade massa trevligt folk på österäng och rådhustrappen. Helt underbart! Men nu då? vad händer nu? vad ska jag välja att hitta på med livet? Hela världen ligger framför mina fötter men vad kommer jag att välja? Måste ringa han med lägenheten i Umeå idag oxå. Ska ha den lägenheten!


De va som gnska mycke folk ute inatt :P


Flaket!


Kommentarer
Madde

UNDERBAR DAG ! oj, tog du bilder på flaket? :P Lägg upp fler :D

2009-06-06 @ 19:07:09
URL: http://glitterandglamour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0