Östersund

Nu är jag hemma i Östersund för att hämta lite saker och för att Paul ville hem en sväng, tänkte att de va lika bra att hänga på och hämta lampa bla. :p Kan som bli lite mörkt utan.
Nu har vi alla fall börjat få ordning i lägenheten, står lite låder kvar på golvet ännu men de ska väl plockas upp på torsdag när vi åker tillbaka. Har oxå troligen fixat internetet nu så jag håller tummarna på att de ska funka bra och som de ska på torsdag! :D Fan va saker de är att ordna när man flyttar. :P De är inte precis bara att flytta in och känna sig hemma haha. Just nu är de jävligt tomt på väggarna och de ekar ganska mycke men jag hoppas de blir bättre nu när jag hämtar en matta och hänger upp tyg vid sovalkoven. :) Mamma skulle följa med och shoppa imorgon, hon skulle köpa lite växter och tvätmedel och sånt åt mig. Hon såg lite bilder på kameran och jag tror hon blev lite förskräkt när hon såg hur kalt de ser ut på väggar och fönsterbrädor. :p Men inte mig emot för skulle shoppa växter igår men uptäckte att de va förvånansvärt dyrt, fast inget slår duschdrapperi! Fan 300 tog dom för ett jävla duschdraperi haha jag höll juh på tuppa av! Så vi får klara oss utan tillsvidare. ;P
Jag tror jag tyvär har glömt kamera sladden i lägenheten så ni får hålla er lite till på att se bilder. Ska leta i mina gömmor om jag kan hitta den men annars kommer de på torsdag. De lovar jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0