Skolavslutning

Nu har jag vart på skolavslutning på vallaskolan, de är min käre bror som går ut nian idag :). Är sjuuukt trött för jag har legat och hostat hela natten, jag HATAR hosta! Tycker synd om resten av min familj för de må va sjukt jobbigt att lyssna på, låter som jag håller på att dö eller typ spy ligger mest bara och kipar efter andan när dom host attakerna kommer huvva!!! Men nu har de alla fall lungnat ner sig som tur är! Att gå på skolavslutning är en rolig tanke men usch vad seg de är. Alla rektorer som ska hålla tal och barn som ska sjunga vackert och vinka till sina föräldrar. Men vissa va bra på att sjunga och hade valt bra låtar men jag tror de va typ 2 stycken är 5 eller nåt... Tänk att föräldrar måste gå och kolla varje år i 10 år?! :O PALLA! :p
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Paul har tydligen en överaskning på gång. Och för er som känner mig så vet ni jag ääälskaar överaskningar men haataar att vänta och är så sjukt nyfiken jämt!! Varför plåga mig med att säga att han har en överaskning och vänta tills ikväll innan jag får reda på de?! Jag som är så nyfiken och otålig av mig! :p
Åh såg just att Emelie har fått sims 3 fyyy vad jag blev avis! Jag vill oxå ha de, meen de är liite för dyrt för min tomma plånbok... Men jag överväger att försöka skrapa ihop till de. Lätt värt de! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0