Sommar kväll

Vilken underbar kväll jag har haft började med att jag cyklade in till stan och mötte upp Paul. Vi gick en sväng nere i badhusparken och kikade på när folk paddlade kanot som man verkade få hyra eller låna gratis. Jag vill paddla men Paul sa att han inte vågade för han bara tippade kanoter så då vågade jag inte riktigt tvinga i han heller. Så vi gick upp på Pause istället för varken mamma eller Oscar va hemma så då va de lika bra att äta middag ute. :) Pause mackorna är fan värd dom pengarna för ojojoj vad god dom är! Idag blev det en pesto macka med kalkon och soltorkade tomater MUMS! Sen gick vi runt lite på stan och kikade på folk tills vi kom på att vi skulle gå på bio. Äntligen fick jag gå och se the proposel!! Mina damer och herrar de va verkligen en se värd film! Till och med Paul tyckte att den va bra. Den bjöd på massa skratt (och då menar jag MASSA!) ;p. Så nu har jag cyklat hem, Paul följde me nästan ända hem så han va säker på att jag inte skulle bli våldtagen eller liknande. Men jag är i säkert förvar och ska väl snart lägga mig även fast jag inte är trött, men jag har juh en stor dag framför mig imorgon. Pirrigt! Som ett barn dan före julafton, fast men skratt-blanda-förtjusning... :p Sweet and sour.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0