Sundsvall

Nu är jag hem kommen från Sundsvall :) underbart fint och varmt väder igår men idag vaknade vi upp på vandrarhemmet och såg att de regnade utanför. Har inte shoppat så jätte mycke för jag ska juh till Umeå på söndag och då kommer de behövas pengar :P. Men några saker från Gina blev de allt :). Vi bodde på södra begets vandrarhem för 350 kr för en natt vilket var sjukt billigt och bra, vi ringde typ 7 hotell innan och de billigaste dubbel rummet kostade typ 700! Även fast det va dusch och toa i hallen så gjorde de inte så mycke för att vi va typ ensamma. Så mysigt att åka iväg även om de bara är en natt och sova borta och bara rå om varandra tycker jag är guldvärt :) Speciellt nu när Paul snart ska rycka in till jävla skit lumpen, så då vill jag ta vara på varje sekund :).
Väntar fortfarande på svar på lägenheten i Umeå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0