Midsommar

Igår kväll så va jag med Carro och Alex, gu va länge sen jag vad med er brudar men de va jätte mysigt och roligt. :) Vi såg Yes Man och pratade en massa, va mycke att ta igen eftersom de va så längesen vi träffades. :)
Idag är det midsommar med typ 12 grader och smådugg....Ville ha 20 grader varmt och sol men hörde att de skulle komma till veckan. Midsommar firar jag med att äta middag hos Paul, kändes roligare än hemma för vi firar typ inte midsommar. :P Sen blir det fest hos Johan och utgång till Marité. Ska ta med kameran så bilder kommer sen. Vill till rätan med jag har nada pengar till buss...:( Hoppas ni får de super ändå tjejer men de vet jag att ni kommer :).
Jajuste glömde att säga att jag ska på jobb intervju nästa fredag! :D håll tummarna!


Kommentarer
carro

Tjohoo! sjukt kul att umgås:) mera mera! :) sen ska jag hälsa på i ume:) hihi PUSS ha de köng ikv!

2009-06-19 @ 19:24:38
URL: http://happe.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0