Skola igen

Nu är det slut på sport lovet... Tråkigt lov jag har haft, legat sjuk precis hela lovet inte roligt! Jag som ville åka till fjällen och typ åka skoter och sånt!! Bara 5 veckor kvar till påsklovet jag längtar redan! Ska kanske till London då om jag hittar en bra och billig resa och boende HOPPAS!! :D
Nu på morgon har jag psykologi sista innan "slut provet", sen har jag körlektion men jag funderar på om jag kanske måste avboka?! Har igentligen webbdesign då meen jag är juh typ klar med min hemsida så jag kan nog skippa den.. Det är synd för mig körskole lärare jobbar inte på eftermiddagarna så jag kan typ aldrig köra så jag funderar på att byta lärare vilket jag igentligen inte vill för hon är så snäll och trevlig, men om jag vill ha de förbannade körkortet nångång så måste jag juh byta. Planerar att ha de till sommaren, måste ha de till sommaren när jag flyttar till Umeå! Så jag kan köra hem och så istället för att ta bussen :P Ja då va det bestämmt, jag går på körlektionen istället för webbdesign. Lektion som lektion eller?! :)  Sen ska jag och Paul va duktig och gå på träning :)

Jaa juste har sovigt min sista natt i pappas lägenhet i natt oxå. Så min kväll igår bestog av att städa ur mitt rum. Har en stor resväska och två kartonger med saker jag vill ha kvar och 2 stora sopsäckar med saker som ska slängas:P Känns lite sorgligt det är så tomt överallt vi har ingen soffa, köksbord, köksstolar eller nåt sånt utan bara kartonger och sopsäckar öveerallt :P Känns verkligen på riktigt nu att pappa verkligen ska flytta. Kul men jag kommer sakna han. Men det blir juh hur skönt som helst att hälsa på han sen ;) På söndag åker han! :D
Näe nu må jag åka till skolan och möta Emelie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0