Söndags lyx

Idag bestämde jag och Paul oss för att laga en 3 rätters middag för oss, mamma och oscar.
Till förrätt blev det toast med guacamole och räkor
Till varmrätt barbecu kyckling med sallad och bröd
Till efterrätt glass med hallon och blåbär. :)
Jag tänkte ta kort på de så ni skulle få se men de glömdes bort och jag kom på det först när allt var uppätet:P
Men jätte gott och uppskattat var det. :) Jag är juh en riktigt bra kock har vi komigt fram till så kanske att jag ska börja laga mer mat?!

Religionen skulle vara inne idag med de hade jag helt glömt bort eller orkat tänkt på så hon får gott nöja sig med att den blir lite sen. Jag och Emelie får sätta ihop den imorgon eller nåt. :P

Vill ha sommar och studenten! men kanske hälst TURKIET XD  Ska betala de på onsdag sen är vi så gott som redan där:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0