Tjejkväll! <3

Igår så kom Madde och Emelie hem till mig. Vi lagade middag, såg på så ska det låta, åt B&J, Skrattade, Pratade, Spelade spel och hade det jätte mysigt! Till middag lagade vi nachos, de blev as gott och när vi satt och åt så tittade vi ut genom fönstret och såg as många hundspan som åkte på sjön. Det tog juh aldrig slut det va såå många så man såg inte början och inte slutet på raden med hundspann!
Är lite sliten nu sov lite trångt i natt med 2 andra brudar i min säng. Haha men va söt emelie och Madde är när dom sover. Madde ligger och småler och Emelie sover med öppen mun och snarkar till lite ibland xD
Love you Girls!! <3<3

Nu är det bara 48 dagar kvar tills vi åker och ojojoj vad jag längtar!!















Kommentarer
Emelie

Haha, men serri. Gatt du avslöja att jag sover med öppen mun? x)

Love you<3

2009-03-28 @ 23:54:08
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Madde

Göttans kväll :)



WhiiiiHoooow! snart bara 47, 46, 45 .... 3, 2 dagar kvar :D! tiden kommer bara rusa fram ! ! ! :D

2009-03-29 @ 00:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0