Åter i östersund

Nu är man hemma igen då, känns sjukt tråkigt men ändå lite skönt på samma gång! :P
Jag har haft en helt underbar vecka! Mycke sol, bad, skratt, fest, shopping och massor med upplevelser! Jag skulle lätt kunna tänka mig att åka tillbaka nån gång igen :).
Snacka om att jag sov gott i natt i min egen säng, jag va som klubbat som en komapasient så skööönt!:P Under vackan som har gått har vi tagigt sammanlagt typ 1000 bilder så ni kan få se några sen :P. De finns så mycke att berätta om veckan både bra och dåligt så ni får nog fråga mig när ni ser mig för jag orkar inte skriva allt xD.
Bästa dan va alla fall när vi åkte på båttur himmelsk!

Idag så har jag vart på stan med mamma en sväng, köpt en bh till balklänningen och växlat in pengarna som blev över, blev nästan 500 över så nu känner jag mig juh rik igen xD. På tisdag är de bal så kom och kika på oss då:).





 
                                        Emelie på båtturen





                                   Ligger och slappar på båten



                                   Världens bästa dag!


 
                                         Ligger och glassar :D




Underbar vecka ni får se fler bilder när jag har fått bilderna från emelie :) Bla. undervattens bilder xD


Kommentarer
Anonym

Haha ja den absolut härligaste dagen :P!

2009-05-23 @ 16:10:43
URL: http://glitterandglamour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0