En dag

De blev inge festande för oss igår för lilla Madde blev sjuk och då kände jag och emelie inte att vi heller ville utan vi vilar upp oss tills Turkiet. Vi åker juh på fredag. :D känns fortfarnade lite overkligt att vi verkligen ska åka men de kommer bli jätte kul!! Önskar dock att vi kunde åka typ vid 13.00 på fredag så vi slapp jävla badhusparks projektet som kommer bli dåligt, vi har inte fått så många sponsorer som vi skulle behöva, och bara en skola har hört av sig och sagt att dom vill komma och titta så vi kommer väl stå där själva hela dan med nå halvdant där nere... :P Men vi åker tyvär 21.30 tror jag att de va så vi hinner va me på hela dan....Damn it! Men dom kan juh GLÖMMA att jag tänker va där 7 på morgon! never ever! Då kommer jag typ va uppe i 24 timmar de dygnet och aldrig i livet! jag vill juh va pigg på lördag morgon nere i turkiet! :)
Men nu ska jag snart iväg och prova min färdiga balklänning :), är det inget jag vill ändra så kommer jag ha den hemma i min garderob ikväll :D!


Kommentarer
Anonym

2009-05-09 @ 16:23:26
Madde

Livet leker! :D

Hoppas jag blir frisk snart! :S!

2009-05-09 @ 16:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0