Mössan är på!

Va möss-på-tagnings-bal i torsdags vilket va en riktigt höjadar kväll!! Började hemma hos linus med lite förfest, sen gick vi till balen i solskenet :). Tyvär fick jag sitta vid ett bor där jag knappt kände nån och min bordskavalje va en...matte lärare... Av alla ämnen i världen, en matte lärare:P jag som HATAR matte xD. Men efter middan va över så blev det sång och dans. Vid 11 så gick vi till G3 då den ända drickan som fanns på balen va lättöl eller ica cider. Lååång kö utanför men utan störra problem så kom vi in, köpte oss en varsin xider mummma! Sen blev det dans,prat,skratt shotar hela kvällen tills de stängde. Vi va alla lite hungriga så vi drog till de ända öppna matstället. Istanbull city! Snacka om att dom blev rik på den kvällen:P. Hela stället var fullt av hungriga studenter :P.

Idag så kommer Pappa hit :). Så ikväll åker vi till stugun för att grilla med släkten:). Men nu ska jag ut på stan en sväng i de fina vädret om Paul blir klar nån gång! Fick draa han upp ur sängen i morse, vilket jag tycker är konstigt när de är sånt fint väder ute?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0