Prov i P&F......

Åhh vad jag ogillar STARKT projekt och företagande! USCH och imorgon har vi prov på de... Försökte börja plugga nu men näe jag fattar inget av de som står typ och har ingen aning om vad jag riktigt ska plugga på och kunna, lite svårt att memorera hela boken. Men eftersom vår lärare är som han är.................Så förväntar han sig nog de ändå. suck vad less jag är nu. Fan kan de inte bara bli fredag kväll nån gång då!
Så mycke som jag längtar tills fredag kväll så längtar jag verkligen inte tills fredag morgon/ dag för då ska vi ha badhusparks projektet vilket jag inte vill ha, ingen i klassen verkar vilja de. Vi har typ inga sponsorer inga som har hört av sig och vill komma så vi kommer stå där i kylan helt i onödan. Blääää!

Va på stan med Madde idag alla fall vilket va trevlig, hon köpte ännu en baddräkt 4 i samligen och en bikini över del :P. Jag köpte en jätte fin vit skjorta som jag tänkte skulle va perfekt till sommaren och till turkiet men den va så genomskinlig så jag tror att jag ska lämna tillbaka den och försöka hitta nåt annat. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0