Psykologin...

Sitter här med mitt fördjupnings arbete i psykologi som ska skickas in i kväll. Jag va juh så duktig och började direkt när vi fick uppgiften för typ 3 veckor sen men sen blev det inte mer med de som vanligt och nu sitter jag här sista dan. Men jag har gjort typ halv klar nu så de blir nog bra. :)
Va och köpte tyg igår till min student klänning, satt och sydde hela eftermiddan och kvällen går så nu är den nästan klar :). Den blir as snygg :) lite ful form på den just nu men de är lätt fixat så de ska jag göra när jag har skrivigt klart psykologin. :) Jag kan inte fatta att vi snart tar studenten! Lilla jag tar studenten ingen mer skola! :O Helt fri till att göra vad jag än behagar vart jag än vill i världen. Härligt! men vad vill jag då?!
Och nu är det bara 12 dagar kvar tills vi åker till turkiet!! :D vi kommer ha super kul flickor! :D
Lägger ut en bild på klänningen sen när den är klar. :)


Kommentarer
Anonym

Ja jag håller med! Kan inte fatta att vi är så stora att vi ska ta studenten nästa månad :O :D!

Jag längtar tills jag får se den :D!

Whiiieee snart åker vi!

2009-05-03 @ 14:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0