Tema 90 tal

Imorgon är det student fest med tema 90tal, har googlat 90tals mode och hjälp! Vad fan ska  jag ha på mig imorgon? Vilket hemskt mode. Buffalo skor, utsvängda jeans, jazz byxor med kort kjol utan på, väst på flanell skorta och magtröja?! härre gud vad tänkte vi igentligen!? Jag vet de tusan vad jag ska ha på mig imorgon.... Ja vill juh inte ha på mig nåt styggt precis:P. Igentligen borde vi göra som emelie sa, ha på oss blöjor för vi va juh faktiskt bara bäbisar 1990 :P.
Slutade tidigt idag som vanligt när vi har foto, lite segt för de är juh ingen annan som slutar samma tid så då kan man inte hitta på nå roligt efter man har slutat heller.. Jag har suttigt och försökt bestämma mig vilka 2 låtar jag vill ha me på student flaket, nu efter mycke om och men så har jag nog bestämmt mig :). Har suttigt och lyssnat på carola nu oxå, hon hade juh lite bra låtar där i början men sen hände de nåt och nu är det mest prisa mig gud låtar:P. Men tommy tycker om mig och micky är juh allt festliga alla fall :D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0