Fredag kväll.

Idag så körde jag och Oscar in till stan för att leta ett flaggspel som Pappa ville ha i granen (Så nu lilla pappa kan du andas ut, du kommer få farfars flaggor i granen i år. ). Ända stället de fanns i hela stan va Hobby Boden! Inte äns Jamtli hade haha. Men nu har jag hittat de och så har jag köpt en fantomen tidning som han oxå önskade att jag skickade med så nu ska de postas.
Sen så hittade jag en sjukt snygg t-shirt på We som jag nog bara måste köpa! Kommer passa perfekt till brun hud i Australien. :p
Btw, nu har jag äntligen lyckas bränna en skiva till bilen! Men de krävdes att jag lånade Oscars data, förstår inte vad de är för fel på min?! aja nu är den klar alla fall.
Till veckan så blir de träning med Sissi, vi lovade oss att vi skulle träna minst 3 gånger i veckan. Men pga att Sissi tog spruta i onsdags tror jag att de va så har de inte blivigt mer än 2 gånger denna vecka. Och för att vi båda eller alla fall jag har juh som sagt haft lite ont i axlarna och bröstmusklerna, fast nu är de bra igen som tur är. :p Men till veckan så blir de skärpning! Right?!




If you find yourself in a negative situation with someone in your life, take a few minutes each day to feel love wihtin your heart fore that person, and then send it out into the Universe. Just doing this one thing helps to remove any resentment, anger, or negativity towards that person. Remember that feeling resentment, anger, or any negative amotion attracts it back to you. What you are feeling for another, you are bringing to you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0