Vandrande blåmärke.

Idag vaknade jag upp och de känndes rätt bra tills jag satt mig upp..Fy fan jag är som ett stort blåmärke! Jag och Sissi va och tränade igår och idag kan jag knappt hålla upp armarna för att tvätta håret när jag duschade. Men de va riktigt skönt att äntligen träna igen, kroppen har saknat de. Skulle dock inte ha tränat armarna så hårt igår. :p Idag ska vi dit igen men idag blir de löpbandet för jag skulle nog inte kunna lyfta 5 kilo äns med armarna. Har lite ont i rumpan oxå men inte äns nära som med armarna eller bröstmusklerna är de, och typ axelmuskel som jag inte visste att jag hade.
Igår blev jag bjuden på middag hos Happe, en snabb sväng för hon skulle till tåget för att åka till sin mormor men trevligt va de. :) Sen skjusade jag henne till stan. :)

Riktigt kul att köra bil själv men bara bra musik som jag känner att jag saknar. De är bara de att bränna en skiva funkar inte! Och jag fattar inte vad som är fel? De är som att datan inte kan identifiera skivan som jag ska bränna på. Vad är de för fel?!




Kommentarer
Cecilia

Det var en bra tid :)

2009-11-29 @ 14:42:33
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0