Dimma



Imorse så klev jag upp och åt frukost med mamma vis halv 7 och såg att man knappt såg till slutet av våran tomt för dimman låg så tät. Sen gick jag och la mig ett par timmar till och när jag vaknar så ser jag till min förvåning att de fortfarande är tjock dimma! De brukar väl ändå lätta under dagen? Nu är klockan snart halv 3 och de är fortfarande tjockdimma. Lite kusligt mysigt tycker jag, fast de är svinkallt ute, eller rått kan man väl säga.

På fredag är det Mammas tur att fylla år ( säger juh att de är sjukt många som fyller år i oktober! Tårta och släkt sammankomster varje vecka.) Då eftersom de bara är jag hemma då Oscar är på skolan i torpshammar så får jag fixa ihop allt, imorgon blir det tårtbak för de orkar jag knappast göra fredag morgon. Sen på fredag har jag äntligen en klipptid. De behövs verkligen! Min såkallade lugg är ner till hakan och bara hänger där och lägger sig i en "fin" mittbena, funderade starkt på att raka av luggen i förrgår men beställde klipp tid istället. Är nog bäst så. Har oxå köpt/fått hårfärg så jag ska nog färga de ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0