Februari

Nu har jag bestämt mig till 99,9% att de blir Australien i Februari! :D Ska boka biljetter efter jul har jag tänkt. :) Så idag så mailade jag pappa och frågade om de gick bra att jag bodde hos han under de ca 3 månaderna jag är där. :) Asså fatta vad jag behöver de här! Komma bort från Östersund och komma till värme och sol. :) Rensa tankarna och fylla hjärtat med glädje och styrka igen. Känner att min energi är som bortblåst. Sen när jag kommer hem där i Maj så ska min syster föda sin lilla bäbis och östersund har troligen börjat tina och löven börja bli gröna igen. Tänkte va i Australien till först Juni men jag vill va i sverige när den lille föds. Och vem vet, jag kanske får resesällskap hem av pappa om han oxå vill hem och träffa den lille. :)



Längtar till havet, solen och värmen! Nån som ska me eller? ;P


På fredag så blir det kalas för Happe! :) Kommer bli super kul! :D
Sen är de snart Halloween, roligaste "högtiden" :P. Har nog bestämt mig vad jag ska kläut mig till nu, spännande va ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0