Grattis Carro!

Idag vill jag säga grattis till min underbara vän Carolin! GrattisGrattisGrattis vännen min!! <3




Nu börjar uppkörningen äntligen närma sig, båda provtiderna är bokade, spännande!! :D Så nu gäller de att plugga skit teorin tills jag spyr så de går lätt när jag ska göra provet. :) Lätt värt de!
Helgen må jag säga va väldigt trevlig, i fredags så va vi ut och firade Mallan som fyllde 18 år en trevlig kväll med härliga människor. Måste vi göra om. :)
Har tänkt på en sak, snart är de halloween och vad tusan ska man kläut sig till i år? Vill inte va tråkigt typ häxa, vampyr eller djävul så vanligt och ut tjatat, vill ha nå nytt och roligt. Förslag?



Kommentarer
Carro

HAHAHAHAH CECILIA var har du fått tag i den där hemska! :P men tack så mkt! :)

2009-10-16 @ 00:35:07
URL: http://happe.webblogg.se/
linn

Spännande, snart uppkörning :D Hoppas hoppas du klarar allt på en gång! Håller tummarna för dig! =)

2009-10-16 @ 13:36:46
URL: http://goblinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0