Höst mys

Igår så va familjen till Åre på höst marknaden för Oscar behövde nya skidkläder. Jag körde upp vid 10 och de va massor med folk på vägarna. Väl framme så sökte jag lite jobb på veromoda och kicks bland andra. Jag vann oxå en flyg biljett till bromma! Man skulle göra ett pappers flygplan och sen försöka pricka ett hål längre bort och de gjorde jag, så nu bär de av till stockholm innan nyår! :D Nån som ska me eller?! ;P
Sen igår kväll när mamma hade åkt på dans och Oscar va ute och jaa jag vet inte va han gjorde så gjorde jag de mysigt för mig själv. Bakade en kladdkaka och tände en brasa och såg på Ghost som gick på tv 4+ tror jag att de va. Myys! Fast de va nån som saknades där ;P.





Idag va jag och mamma på stan i höstrusket och köpte äntligen en ny vinter jacka åt mig. Behövdes igentligen förra vintern men då hittade jag ingen jag ville ha, men nu har jag en ny varm jacka. Men jag hoppas på att jag inte behöver använda den så mycke i vinter, eftersom jag vill till Australien i februari :D. De här med vintern är inte riktigt min grej.. Kallt, man är blek, måste sätta på sig massor med kläder innan man kan sätta foten utanför dörren och de är mörkt större delen av dagarna. Men de jag gillar med vintern är att åka skoter i fjällen och åka skidor. Men de skulle jag hinna göra även om de va vinter bara 2-3 månader per år. De skulle räcka för mig.



Kommentarer
Madde

SV: Haha men det är så svårt att komma på xD!!! Vad ska du vara? :)

2009-10-05 @ 17:22:54
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0