Cecilia i Manhattan?

Jag är så sjukt rastlös så de finns inte! Jag har mycke tid över på att tänka och känna efter och jag undrar, kommer jag någonsin vara nöjd och lycklig i sverige?
För min senaste tanke är, jobba och tjäna ihop pengar tills nästa höst och sen flytta till New York?!
Östersund är för händelselöst för att tillfredställa mina rastlöshet. :p Och jag har juh redan Amerikanst medborgarskap så jag behöver inte krångla med nåt sånt.. Längtan till nåt nytt roligt och spännande är så stark så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Cecilia på manhattan? JA tack! Ni är välkomna att hälsa på ;).  Prova på New york och sen kanske Australien? Vore juh synd att inte nyttja mitt medborgarskap när mamma va så snäll och födde mig där. Och utnyttja lyxen av att pappa har bosatt sig i Australien hmm.. Tror jag måste se till att den planen blir av! Går ändå inte att ha kariärren som jag tänker ha i Sverige..
Kanske jag blir den nya verkliga Carrie Bradshaw ;p



Kommentarer
Jessie

Låter som en bra plan det där. :D

Man kan ju inte bo i den här äckligt tråkiga stan hela sitt liv. :O Hoppas allt är bra med dig. :)

2009-09-24 @ 23:11:58
URL: http://jezzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0