Myspys

Haha ojdå jo bakningen gick galannt så nu är jag 14 goda bagels att se fram emot så de va inte de jag va less på igår ;P.

Igår så gick jag och Sissi på en powerwalk riktigt härligt att gå och prata och berätta saker, sen gick vi på ica för att köpa grönsaker och dipp göttans. Men vägen hem tog vi en omväg så vi inte bara gick en kort tur. När vi kom hem och gosade upp oss i soffan så va de pirates of the carrabien (?) den sista filmen så vi satt och såg den. Men de är lite halv svårt att hänga med i filmen ibland är som ologiskt och man kommer inte ihåg allt från dom andra filmerna :P. Men de va bra alla fall.



Både jag och Sissi höll på att dö när vi gick förbi den här lilla figuren! Tog ett par sekunder att inse att de va en trädgårdstomte :p.



Promenad dojorna är på.



Göttigöttans.
Tack för en trevlig kväll vännen min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0