Svininfluensan hit och svininfluensan dit..

Jag blir såå less! De va ett jävla tjat om så kallade svininfluensan överallt!! Nej jag tror inte att halva jordens befolkning kommer att dö och nej jag tänker inte vaccinera mig hur mycke än media och alla läkare tycker att de är en strålande idé. De är säkert lika farligt som fågelinfluensan va, ojoj alla kommer dö, håll er inne och för guds skull gå inte i närheten av nån fågel!! Men än sitter jag här idag och mår prima har inte känt av nån fågelinfluensa. Och om jag nu skulle få influensan så hur farligt är de då? Jaa de är inte en super skönt att ligga och ha feber och spy men so be it. Dessutom tror jag att själva vaccinet är farligare än sjukdomen eftersom vaccinet innehåller qviksilver som är förbjudet att ha i termometrar för att de är giftigt om de kommer ut, men det är en kanon idé att spruta rätt in i kroppen? Njaaa är tveksam ja.

Hur som helst så har jag kört idag igen. De där med enkelriktat i stan de är fan inte de lättaste heller, ska hålla koll på om jag får köra där, är de enkelriktat eller inte, kommer de en bil från höger nu som ska före mig? Nejnej de va lite mycke för mig att hålla koll på idag men de ska väl lösa sig hoppas jag! Imorgon blir det äkel arbetsförmedligen på förmiddan och halkbana på eftermiddan, spännande! :)



Här är bilden på Pappa som jag skrev om i om de va förra inlägget? (Haha näe de va de inte såg jag nu utan för 4 inlägg sen :p.)
Då mamma påstår att han är 18 år, vist är han stilig far min. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0