20!

Min fodelsedag va helt perfekt! Jimmy vackte mig med sang presenter och macka med ljus i ;p Sen gick vi pa en marknad bara runt hornet och kikade lite i solen, sen blev de tarta och solning i parken. Tog de ratt lungt och bara mos hela dagen men pa kvallen va de dax att svida om till lite finare klader sa gick vi ut och at, tog nagra drinkar och lyssnade pa live band. Jag och Jimmy va ratt trotta efter den tidiga morgonen och festligheterna kvallen innan sa vi bestamde oss att inte ga ut utan vi krop ner i soffan och sag Wallander. Helt underbar dag fick ett jatte fint berlock armband och present kort pa en snygg kladaffar i stan som heter Forever New sa de blir in och kika vad jag hittar for roligt i veckan. :) Sen fick jag valbehovliga pengar av familj och slakt. :)
Ikvall blir de prov jobb pa Down Under Bar som jag velat jobba pa sen dag ett sa de ska bli saa kul! Jag SKA ha de jobbet ahh mycke roligare!! :D Vi kommer alla fall bo pa Base hostel tills vi bestammer oss for att resa vidare, de ar bra pris och roligt att mota nytt folk sa slipper vi trassla med att hitta bra boende och sa for ganska kort tid. :) Massa bilder lagger jag upp sa fort Jimmy vaknar och sager vart kamera laddaren och sladden ar. :)
Over and out fran nybliven 20aring ;)


Kommentarer
Cecilia

Låter helt underbart gumman! <3

2010-08-17 @ 18:06:32
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0