Nytt

Va dax for att gora lite nytt pa bloggen men de ar fan lattare sagt an gjort!! Gora sjalva header ar juh latt som en platt men nar skiten ska in pa ratt stalla i stilmallen och ska dessutom passa och allt ar inte latt! Anda har jag gatt pa webbdesign som kurs i skolan ett halv ar eller lite mer an ett ar.... De satte sig juh inte kan jag saga men jag har nu lyckats fa de ratt bra, headern sitter snatt och lite for langt ner men jag vet fan inte vart man fixar de. Nan vanlig sjal som vet kan juh garna dela med sig. :p For jag orkar inte pilla mer, blir irriterad och vill kanska data jakeln i golvet. Sant har ska vara latt och hanterbart tycker jag, kanske forsoker gora de battre imorgon nar jag har hoppet uppe igen. :)
Annars da idag sa har de sporegnat hela dagen, men vi har fatt tva riktigt trevliga brudar fran texas som rumskompisar sa de ar trevligt. Ar bara inte ett fan av kallprat men annars sa! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0