On the move

Hela dagen igar va de flytt som gallde sa nu bor vi pa Base hostel igen, riktigt trevligt faktiskt att vara har. Man moter skona manniskor hela dagarna har en harlig takterras dar jag sitter nu men anda ar de mitt i stan. Fast rummet ar sjuuukt javla kallt!! Jag trodde jag skulle frysa ihjal i natt aven fast jag lag under 6 tacken hade pa mig tajts och langarmad plus en halsduk virad runt huvudet och strumpor pa fotterna burr va de va kallt. De tva senaste dagarna har de vart sjuukt fint vader med stralande sol fran en klarbla himmel men de har vart snorkallt i skuggan och i luften.
Alla fall jag va pa jobbet forsta dagen igar och de va sa jakla kul, lite knepigt att halla koll pa alla dessa tusen ol sorter men annars sa tyckte jag att de gick ratt bra for att va forsta gangen som bartender! Har mitt forsta riktigt pass pa torsdag och da maste jag ha kopt ett par svarta jeans och en svart skjorta med knappar och krage (viktigt!) Kanns seegt for jeans ar inte de billigaste man kan inhandla precis. Dock far jag betalt for min jobb traning vilket jag tycker ar kalas! Sa pa mandag far jag min forsta lon i Oz. Man far namligen lon varje vecka har istallet for en gang i manaden. :)



Kommentarer
agneta

Beautiful girl! Köp snygga jeans o skjorta - jobba häcken av dig o ha kul!! Prata med mig om du behöver nåt LOVE LOVE LOVE

2010-08-03 @ 08:07:39
vvanessa

verkligen beautiful girl=)

2010-08-04 @ 21:18:43
URL: http://mammivanessa.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0