Blir galen på Mac!!

Jimmy har juh köpt en macbook och de är svårt att lära sig allt igen. Vi hade Mac på skolan men de va såpass länge sen så jag minns knappt nåt av de.. Har krånglat i 35 min med att försöka hitta vart minneskortet hamnar för de poppade inte upp av sig själv. Höll på att slita ur håret innan jag fick till de, karln är hos Pelle för att basta och jag kunde inte panik ringa honom pjuff hur skulle de se ut? Kan själv eller hur ;p Fick till de tillslut alla fall så jag har nu lyckats och skickat bilderna till mamma. Men nu när jag ska prova hur bra camen är så har jag ingen som helst aning om vart man installerar den om man nu måste de? Att de ska va så förbaskans svårt! Men kan juh oxå tillägga att jag vill oxå ha en Mac så jäkla bra! :p
Idag har jag jobbat och sen handlat julklapp, åhh vill så gärna visa vad jag har köpt men då avslöjar jag de hela för jag vet att den som ska få de läser de här. Hoho va nyfikna ni vart nu va xD Kan lägga upp och drygt en vecka för då borde de va lugnt. :) Hihi de kommer bli sååå gulligt.
Ser faktiskt fram emot julen i år även fast vi ska fira lite annorlund med lite nya familjemedlemmar. :) Härligt tycker jag!


Kommentarer
Anonym

jasså, du få låna Jimmys alldeles nya Mac ;-) jag trodde nog du skulle gilla den. -23 nu på morgonen, för kallt tycker jag. men jag tar och börjar packa så jag förstår att jag strax ska få gå i kjol utan kalsonger. Oj, vad jag längtar. Puss

2010-12-03 @ 09:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0