Bo i hus.

Nu har vi antligen flyttat fran hostelet och in till en bekants hus. Mamma och Margret har namligen gjort husbyte under dom komande 3 veckorna. :) Ganget skulle ha komigt i Lordags men pga sno och annat trassel sa har dom vart fast i tyskland sen i torsdags, men imorgon bitti far vi antligen aka och hamta dom pa flygplatsen!! Ska bli sa himmla kul att traffa lillbror och mamma igen efter 10 manader. :)
Huset ar super fint med 5 sovrum, ett fint kok, pool, biljardbord och tva bilar. Men de basta av allt ar nog att dom hade Wii!! Jag har aldrig spelat de innan men nu spelar vi dygnet runt nastan, tur att de spooo regnade hela langa dagen igar ( har inte sett pa maken till sa mycke regn!) Sa vi kunde vara inne och spela. :p



Igar bakade vi bullar i regnet medans wiiet fick vila lite.



Idag har jag legat pa min nykopta badmadrass i solen och last. Skoont vett ni ;)


Kommentarer
Em

Sol i all ära - men nu tycker jag du borde komma hem!



Träffade Martin idag. Vi bestämde att du och jag roadtrippar ner till honom när du kommit hem =)

2010-12-20 @ 19:00:24
Cecilia

Avundsjuuuuuk! Vill också ha sol och värme!!

2010-12-20 @ 20:41:20
URL: http://ceeciliam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0