Jul jul stralande jul

Nu ar familjen har nere, har vart sen i Tisdags, riktigt harligt att fa traffa dom igen efter 10 manader!! Sa nu bor vi alla 6 i huset som en anda stor familj. :) Igar fyllde Oscar 17 sa vi drog till Surfers over dagen for att fa lite sol och sa dom kunde bara i havet och surfa. Jimmy anvande fodelsedags presenten han fick av min som va en surf lektion sa pojkarna surfade medans jag och mamma och Urban satt pa stranden och tittade pa. Gick faktiskt ganska bra for dom alla tre.

Idag ar de julaftons morgon eller ja formiddag, ganget drog till Lone pine men eftersom vi va dar ganska nyligen sa bestamde jag och Jimmy oss for att inte hanga med utan aka till stan en svang for att fixa de sista innna ikvall och plocka upp Pelle pa hem vagen som ska fira jul med oss. :)



Skit sot bild pa Oliver med jul utstyrseln som jag skickade ner. :)

Nu blir de stan for att hitta tomteluvor till 7 pers. :p Alla ska ha en ikvall. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0