Män och smärta!?

Vad är de med killar och smärta? Liite ont i huvudet för en tjej är migrän för killar. Inte nog med de de är non stop klagande och påminnande av dom i närheten av hur ooooont de göööör. Okej nu ska jag inte va sån som drar alla stackars pojkar över en kam men dom män i min närhet är likadana. Nu är de så att min älskade pojkvän fått nånslags nervkläm eller muskel låsning i ryggen eller i skulderbladet och jag har hört om de nu heela dan om hur ont de gör. Vilket måste vara oerhört bekvämt för karln efter som jag måste bära alla kassar från affärn för de gör så ooont och massa andra saker. :p Jag sa de kan omöjligt göra så fruktansvärt ont men jodå. Han skulle nu försöka förklara hur ont de gjorde, de är som när jag masserar dig sådär jääättte hårt på dina spänningar i ryggen. Okej de gör ont de är inte skönt MEN man börjar tro att han ska börja föda vilken sekund som helst på ojandet. Är de så att män har lägre smärt tröskel eller vet dom helt enkelt inte vad riktig smärta är?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0