Två år av förändring.

De här är uppenbarligen en tid för förändring i mitt liv. De senaste två åren skulle jag vilja påstå är förändringens tid för mig. De har hänt så mycke saker som har vänt min värld upp och ner. Allt som va min trygghet förändrades, allt från att ta studenten, till att vänner flyttade, ett långt förhållande tog slut, jag flyttade, flyttade tillbaka, reste iväg ja fan allt möjligt! Allt som va normalt fanns inte där längre de va inte äns likt sig hemma eftersom min lillebror började skola i sundsvall. Fan va allt kändes jävla skitpissigt då! Men jävlar i min låda vad jag är lycklig att precis varenda sak hände. För hade inte allt de hänt så hade jag inte mått så dåligt så att jag inte pallade att vara i Sverige då, ville bara bort från allt och alla och åkte så lååångt bort jag bara kunde.

Jag behövde de för att kunna växa och lista ut vad JAG vill med MITT liv. Kan kanske inte påstå att jag är riktigt där ännu men är på godväg tycker jag allt. Efter allt skit som jag inte såg hur jag någonsin skulle ta mig ur och fixa så är jag nu på andra sidan. Starkare än någonsin och med så mycke nya erfarenheter och lärdomar som jag aldrig skulle vilja vara utan. Folk jag har mött under tidens gång, så intensiva känslor som jag inte visste fans och en styrka jag fann tillbaka till.

De kanske såg jobbigt och mörkt ut just då men de va tydligen precis vad jag behövde för att utvecklas som människa och lära mig för att kunna gå vidare i livets stig.

 

Hata aldrig någon du en gång har älskat.

 

What have you done today to make your self feel proud?



Kommentarer
Anonym

Du får mig att gråta av glädje och kärlek.

Njuter av att du njuter och att du funnit en del av dig själv. Du är så klok och modig. I love you for ever I love you for always - as long as I'm living my baby you'll be <3<3<3<3

2010-12-11 @ 07:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0