7 days

I lördags va jag och 10 andra tjejer på bio och såg Avatar. Och tusan vad bra den filmen va! Den ligger lätt bland dom top 3 bästa filmerna. :) Va ute och åt med Sissi, Ida, Hanna och Jennie på sammuri först sen anslöt sig resten av brudarna. Efter filmen så gick vi till Goa där ett band spelade och massor av folk va. Vid ett så drog vi till Larrys och dansade. En riktigt lyckad kväll! :)




Idag är de prick en vecka tills jag åker!! Kan fortfarande inte fatta att jag verkligen ska de :p Men jag har städat mig garderob idag och börjat packa lite. Nästa vecka den här tiden sitter jag på en flygplats i bryssel.
Ska snart in till stan för att fixa lite saker sen ska jag fika med Sissi och Jennie. :) Kan oxå medela att de va -29 grader här hemma igår, fick va eldvakt så att huset skulle va någolunda varmt. I köket va de skönt eftersom vi eldade i köksspisen men vardagsrummet och resten av nedervåningen va svinkall! Idag är de bara - 15 så de är inte så farligt. De sägs att feb ska bli den kallaste månaden som sagt, men de spelar mig ingen roll xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0