naturell yogurt




Jahap texten jag skrev forsvann sa da provar jag val igen..
Har legat med yogurt pa mina ben hela eftermiddan skont va de till jag va tvungen att tvatta bort de.. hade jag kunnat sa hade jag tappat upp ett bad me de :p. Imorgon ska jag till Bondi for en barbeq eller hur de stavas. Har blivit medbjuden av en kille som jag va pa samma flyg som mig fran stockholm :), hans hostel hade fixat de och han bjod med mig sa de blir sakert super trevligt. :) De ar han jag ska vidare upp med sen. :) Men ni kan hoppa upp och satta er pa att jag tanker kleta pa massor av +30 solkram imorgon! Nu ska jag sova, jag lever juh i framtiden vett ni sa jag har redan upplevt torsdag den 18 feb :).













Kommentarer
Carro

Haha Cissi då :P du får inte glömma solkrämen! det kommer du väl ihåg sen när vi gick ut skolan så sa dom ju att man inte skulle de ;) låter som att du har det bra annars! här hemma är det bara kallt och blåsigt nu! saknar di vännen! ha det bäst puss

2010-02-19 @ 19:02:49
URL: http://happe.webblogg.se/
C

Haha de värsta är att jag hade solkräm men uppenbarligen inte nog! :p Jo då allt funkar bra, har dock inte riktigt börjat min resa ännu men snart så! :) Huvva men jag hoppas att du har de bra ändå! :) saknar dig med vännen! puss

2010-02-20 @ 03:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0