Overkligt

En bra dag idag. Hämtade upp Sissi på skolan vid 12 så for vi upp på lillänge för att kika på bärbara datorer. Funderar på att köpa en sån liten som jag kan ta med till Oz, känns som de skulle vara väldigt behändigt med tanke på att vi ska bila och så men jag har inte bestämt mig. Ska kolla runt på nätet lite först och kolla hur billigt jag kan komma undan med. För jag vill juh ha så mycke pengar som möjligt att resa för såklart! :)
Sen så va vi in på liljas ateljé för att Sissi skulle kolla om hennes klänning hade komigt i rätt färg, de hade den! Den va riktigt snygg må jag säga. :) Sen va vi och tränade såklart. Så nu har jag ätigt middag och är slut och ska nog krypa ner i soffan och hoppas att de är nå bra på tv. Har börjat packa nu, eller jaa jag är typ klar mamma ville att jag skulle börja medans hon är hemma. Hon åker nämligen till stockholm redan på lördag morgon. Bara lite små saker kvar som jag ska fixa på stan imorgon va tanken. Kan inte fatta att jag ska åka, kan inte fatta att nästa vecka den här tiden är jag typ i sydney! TOPPEN men OVEKLIGT!



Kommentarer
Madde

Hahaha lilla Greta :P

2010-02-03 @ 22:54:47
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0