Stockholm

Nu har de inte blivigt mycke skrivet och de kommer de nog kanske inte bli heller förns jag är framme.  :p Om en kvart kommer morfar och ska skjutsa mig till flyget och jag ska tillbringa hela dan och natten i stockholm med mamma sen imorgon vid tolv så flyger jag vidare. Hua vad de känns konstigt att lämna östersund och alla men de kommer bli sjukt kul!! :D
Igår hade jag världens bästa dag!! Va ute och promenerade på isen med Sissi underbart härligt väder -2 och strålande sol! Vi gick in till stan tog en fika och gick tillbaka, sen blev de kinamat på kvällen och packning. :) Hinner inte lägga upp bilder från igår men kanske hinner göra de ikväll om jag får låna en dator. Så från och med nu så kommer detta bli lite av en reseblogg där ni kan följa mig på mitt äventyr om ni skulle vilja. :) Loove you all!


Kommentarer
Emelie

Underbara du. Ha det hur underbart som helst! Jag kommer självklart följa allt på du skriver på bloggen. Love you.

2010-02-08 @ 19:44:54
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0