Va ar detta for vader?!

Vad ar detta som Australien bjuder pa? SPO regn i tva dagar nu jag vill juh ha soool sa jag slipper min bleka hud. Men de ar anda 23 grader varmt sa jag kan inte klaga allt for mycke. Igar va vi till en narliggande stad och gick och kikade for att undkomma allt vatten, sen nar jag kom hem ringde Gabbi sa da tog jag taget in till Sydney och sen farjan ut till Manly och at middag med hon och hennes syster och pratade lite planer. Vi hade tankt hyra en campervan men de blev for dyrt och for fast for min del eftersom jag vill jobba langst vagen. Sa nu har jag bestamt mig for att kopa ett busspass istallet. :) Sa i slutet pa veckan aker jag nog vidare upp till Byron bay. :) Imorgon sa aker jag ivag med pappa soderut for en jobb resa, kan bli kul att se lite jungel eftersom de anda tankt regna imorgon oxa.. Har legat och lyssnat pa twiligt mest hela dan, riktigt bra maste jag lite motvilligt erkanna. Och jennie jag kan forsta varfor du gillar Jakob bast haha. :p Nu ar varan hemgjorda pizza klar sa nu blir de middag. Jag vet att de ar klent med bilder men hur kul ar de nar jag ar blek och de sporegnar. Lovar dock att de kommer, ni kanner juh mig som om jag skulle kunna lata bli?! :D

Happy Valentines Day! <3


Kommentarer
carro

Cecilia!!! skönt att höra att du är framme och allt gått bra och så!! :) Du kommer få så mkt sol sen jag lovar! jag e avis :P haha sa ju att twilight e bra! :) hoppas du gillar dom andra böckerna med!!! HA det bäst nu! och njut av livet!!! hälsa far din :)

Saknar dig!! PussPuss!

2010-02-14 @ 21:33:08
URL: http://happe.webblogg.se/
Oscar

gött :D

2010-02-14 @ 23:07:30
URL: http://skithusetsbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0