Beslut...

Håller på att göra mig i ordning för kvällen då vi ska fira Jennie som fyller år idag och Sissi som fyllde i måndags. Men den eviga frågan är vad ska jag ha på mig? Ska jag locka, platta eller krusa håret? Besluts ångest.. Men nåt lär jag juh komma fram till för jag tvivlar stark på att jag kommer att gå naken.
Idag har jag inte gjort så mycke hade en riktigt trevlig kväll igår, jag med sju pojkar på Goa blev en sen men rolig kväll skönt att köra. :) Nu har Martin åkt tillbaka till Svalöv så han är inte tillbaka förns vecka 7.
Näe men nu må jag gå och göra mig klar. Tracy Chapman- Fast Car går på repet, så skön låt och så vill jag lära mig texten på den. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0