Good start to the new year!

Jag vet dålig uppdatering! Igår körde jag till Åre för att gratta och umgås med Sissi som fyllde 19 igår. :) Första gången jag körde helt ensam så långt. Va skönt faktiskt varmt i bilen och musik på hög volym så kan man sitta och gorma där bäst man vill utan att nån hör. :D En riktig mysig dag vilket bestog av att gå en sväng på byn ta en fika och sen laga mat med familjen Magnusson. :) Sen körde jag hem igen perfekt till paradis hotel (nej de är inte bra med ja jag är tyvärr fast, nu vill jag veta hur de går!) Sen kom Martin och Thomas med en film lost in translation helt okej för att vara Martins val. Sen såg vi oxå Once de va härlig musik i den. Men vi började se den typ halv 2 kanske så de va lite för sent på natten för att uppskatta den tror jag. :) Dom åkte väl runt 3 så då gick jag upp och somnade direkt!

Idag så blev de stan med Martin och Thomas, jag va och kollade resor på Resia men dom hade så dyra så de kan jag fixa bättre själv! Sen blev de lunch på Tingan, vi sa de att nu är de bara en som saknas och de är Em! Kom heeeeeem! :) Nu ringer väl Martin snart och vill ut och sladda med Defendern (?) :).

För övrigt så  känns de som att 2010 kommer att bli ett underbart år! Känns skönt att 2009 är över så allt skit kan man lämna i 2009 och starta på nytt. :) Får bra vibbar av 2010.


Kommentarer
Emelie

Åh, vad jag inte skulle ge för att kunna fika med er. Ni är ju för underbara ♥

2010-01-05 @ 19:35:57
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Madde

Jag har också skitbra vibbar av år 2010!!! Btw, ta och skynda dig strumpan och skicka mig bilderna från nyår!!!! :D Ps, vill du hänga med mig på forum sen i vår (A)? <3333

2010-01-05 @ 21:09:42
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0