Storbrand

Ni vet säkert redan att igår/i natt så va de som tidningarna kallar de storbrand i Östersund i Lindex huset. Tycker juh att sånt alltid är så spännande och intressant! :) Övervägde starkt att åka in i går kväll där vid halv tolv när jag hörde att de slog ut lågor ur huset, men de känndes inte lika kul att åka dit själv och va nyfiken så jag tyglade mig och fick se lite nu på dan istället. De rök fortfarande ur huset men tyvärr fick jag inte se nå lågor... Fast de är juh såklart bra att dom släkte branden. :) Tydligen inne på Lindex så flyter de omkring Bh:ar och smink för de är så mycke vatten där. :p Dom har juh hållt på typ ett helt dygn så de lär va några ton vatten inne i byggnaden.
Va och tränade idag med Sissi, riktigt skönt faktist krostrainern är bäst tycker jag för att den är först as jobbig men sen efter ett par min så kommer man som in i andningen och allt så då blir de bara härligt. :) Vi ska nog prova på nåt pass nu i veckan troligen på onsdag men vi får se. :)




Dom fick klippa upp taket för att kunna komma åt att släcka.





You say that love is blind, Well I say open up your eyes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0