Tårtkalas

Kom nyss hem från Sissi har vart där på tårtkalas Karin, Hanna, Malin och lina såg film och käka tårta, riktigt mysigt. :) Idag så har de vart sjukt kallt! Nu när jag körde hem va de -26 grader och bilen va inte så glad på mig. Men har alla fall vart ute på stan och gjort nån nytta. Köpte lite nya basplagg som leggings,linne och underkläder, sen gick jag och sissi mot gymet och tränade. Va ett tag sen sist så de kändes riktigt skönt. :) Mamma ligger i feber hon som va sjuk sist för typ 5 år sen eller nåt så hon ligger i soffan och känner sig ynklig, så då får jag ta rollen som husfru. Har handlat städat och gjort mat de senaste 2 dagarna men de går så bra så men banne henne om hon smittas!






Titt så fin den blev. :)



Vi såg filmen I love you man tror jag den hette rolig va den alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0