Think it, feel it, be it

Har försökt uppdaterat idag men inte ett ända inlägg har visat sig, de står bara error när jag ska publicera de. Så nu provar jag väl igen då.. De senaste dagarna har de väl inte hänt nåt speciellt i Tisdags va jag på bio med Sissi och Jennie och såg den andra twilight filmen. Måste faktiskt säga att jag är överaskad hur bra jag tycker att dom är. :) Trodde inte att jag skulle gilla de men den är faktiskt riktigt fängslande! Dessutom va de -0,5 grader bara ute?! :O Heeelt sjukt nästan plusgrader och dan innan och dan efter va de typ -19. Väder gudarna verkar ha lite svårt att bestämma sig, jag hoppades på att de va på väg mot våren och sommaren. Att hela vintern hade blivigt komprimerad till några få men skitkalla dagar men tyvärr verkar inte de va fallet.. Men de är väldigt vackert ute nu för dimman som va i Tisdags har frusigt på alla träd så landskapet är helt vitt. :) Har oxå sålt mina fonder så nu är pengarna till min biljett uttagna så de är bara biljetterna som ska bokas och sällskapet som ska bestämma sig. :) Har allt övertalat Andreas så nu ska han bara få in de i huvet sa han sen åker vi. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0